- W wyjątkowych przypadkach klient będzie zobowiązany przedstawić dowód zakupu.
- W przypadku wad produktu uniemożliwiających prawidłowe użytkowanie drukarki, producent gwarantuje naprawę wadliwego towaru (w przypadku drobnych usterek typu brak kontaktu elektrycznego, nie zdjęto taśmy zabezpieczającej itp.), wymianę, ewentualnie zwrot kosztów zakupu z przyczyny niemożliwości zrealizowania reklamacji.
- Wada zakupionego towaru powinna być zgłoszona sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. W przypadku zgłoszenia towaru po upływie wyżej wskazanego terminu kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji.
- W przypadku konieczności zwrotu produktu do klienta zostaje wezwany kurier, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
- Nabywca może upoważnić osobę pośrednią do przesłania towaru reklamacyjnego.
- Produkty zgłoszone do reklamacji powinny być zabezpieczone, zapakowane w opakowania fabryczne lub zastępcze, w sposób wykluczający wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika czy w czasie transportu.
- Przesyłka z reklamowanymi produktami powinna zawierać wykaz produktów z opisem usterki oraz wydruki potwierdzające wadę towaru.
- Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 7 dni, licząc od daty dostarczenia produktu.
- Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona, firma odsyła produkty na swój koszt.
- Jeżeli z przyczyn niezależnych od firmy zachowanie terminu 7 dniowego jest niemożliwe, zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia terminu reklamacji.
Nie znalazłeś interesującego Cię produktu? Chętnie pomożemy i odpowiemy na wszelkie nurtujące Cię pytania dotyczące tonerów do drukarek i tuszy do drukarek. Zadzwoń do nas pod numer telefonu +48 602 817 567 lub napisz przez formularz kontaktowy!
Infolinia
tel. +48 602-817-567live czat na dole strony
Dostawa
Zakupy powyżej 299zł todarmowa dostawa!
Wysyłka
Zamówienia wysyłamyzawsze w 24 godziny!
Bezpieczeństwo
Sklep jest zabezpieczonypełnym certyfikatem SSL