Jeżeli używasz drukarki Brother HL-1110 albo HL-1210W i napotkałeś na problemy po instalacji bębna to ten wpis jest właśnie dla ciebie! Jeżeli po wymianie bębna drukarka wciąż pokazuje komunikat "brak bębna" albo "zużyty bęben" lub inny komunikat wskazujący na to, że drukarka nie zarejestrowała tego, że został w niej zainstalowany nowy bęben, to ten wpis z pewnością ci pomoże.
Wystarczy, że postąpisz według tej prostej procedury:
1. Uruchom drukarkę,
2. Wciśnij przycisk uruchamiający drukarkę 4 razy,
3. Drukarka powinna zresetować bęben i licznik stron.
JEŻELI POTRZEBUJESZ DODATKOWEJ POMOCY CZY PORADY ZADZWOŃ DO NAS POD NUMER +48 602 817 567. Chętnie ci pomożemy!
Należy pamiętać, że aby drukarka prawidłowo wskazywała poziom zużycia bębna za każdym razem przy jego wymianie należy przeprowadzić powyższą procedurę resetu.
Bęben światłoczuły Brother DR-1030 zamiennik Quantec w sklepie Tonerytanie.pl można kupić TUTAJ
a współpracujące z nim:
Toner Brother TN-1030 zamiennik w sklepie Tonerytanie.pl można kupić TUTAJ
Na wszystkie materiały eksploatacyjne zakupione w sklepie internetowym Tonerytanie.pl udzielamy aż 2 letniej gwarancji.